2010. november 11., csütörtök

Próba smink #2

A tegnapi sminkemen felbuzdulva csináltam egyet ma is, most egy kicsit hozzám közelebb állót :) Egy Kristen Stewart smink tutorialt kerestem, mert ő teljesen ugyanaz a karakter, mint én, szóval ami neki jól áll, az valszeg nekem is :) Végül is ezt a videót találtam:

http://www.youtube.com/watch?v=DkWzxdvMO_s&feature=fvw

Nem lett teljesen olyan, mint a videóban, de nekem így is nagyon nagyon tetszik, így is mentem el suliba utána :D Képek a tovább után!






Hogy tetszik? :)

9 megjegyzés:

  1. Szep lett, jol all! Ezt is a 120 as palettaval csinaltad?

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Igen, azzal :) Most még egyelőre nincs más

    VálaszTörlés
  3. sokkal jobb mint az előző, jobban is áll:) ezekután kiprbálhatnád azt amiről küldtél nekem képet, hogy csináljam meg:) nem sokkal bonyolultabb:)

    VálaszTörlés
  4. hú, de az magamtól nem menne azért... majd ha csinálsz step by stepet, akkor megcsinálom :) bár most inkább az ecsetes postodat várom :DD

    VálaszTörlés
  5. szerintem is jobb mint az előző:)

    VálaszTörlés
  6. Stella, hol adod el azokat a dolgokat, amik nem lettek neked jók? Nem eladni szeretnék, hanem tőled venni, ha valami olyan érkezik megint, amit nem szeretsz.

    VálaszTörlés
  7. mi a myspaced? kb 4 hónapja nem léptem be és ez az új myspace kikészít:D szóval nem talállak,pedig szerintem ismerőseim között vagy.

    VálaszTörlés
  8. www.myspace.com/eladoxxx
    Licia, neked is írtam vissza, nem tudom, megkaptad-e :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Most akdtam rá a régebbi blogodra, és igazán bejön... Lehet, hogy azért mert én is úgy gondolkozom a dologtól mint te? Na mindegy a lényeg, hogy nagyon tettszik. Am. nagyon sokan írnak oda is komit, szerintem érdemes lenne folytatnod.De ahogy gondolod, de én biztos, hogy olvasnám.

    Eszter

    VálaszTörlés