2010. november 1., hétfő

Made in China

Alapvetően nem félek az internetes vásárlástól. Sőt, ha van valami, amihez igazán értek, akkor ez az, rengeteg helyről rendeltem már rengeteg mindent, Anlgiából, Amerikából, Kínából, legtöbbször minden rendben volt, és rengeteget spóroltam azzal, hogy egy-egy terméket nem boltban vettem meg. Egyetlen igazán rossz tapasztalatom volt eddig, amikor Magdi tanácsára a Forever21 oldaláról rendeltem. Neki bejött, minden rendben volt és a ruhái is rendesek voltak, de az én csomagom elveszett, nem is adták vissza a pénzemet, úgyhogy 50.000 Ft-om ugrott emiatt. Nem volt kellemes...

Úgyhogy el kellett telnie pár évnek, mire újra nagyobb tételben mertem ruhát rendlni. Az oldalt most inkább nem fedném fel, mert én is ezzel üzletelek, de nagyon kíváncsi leszek, a ruhák mennyire lesznek olyanok, mint a képen :) Mivel sok a kép, kattints a tovább gombra!


Az első három egy teljesen egyszerű felső 3 féle színben, annyira édesek voltak, hogy meg kellett rendelnem mindhármat :)

Édes gombos fekete felső :)
Ugyanaz sárgában
Ugyanaz pirosban
Sima fehér póló, de olcsó volt, nem tudtam
otthagyni :)
Ez is sima fehér, és ezt is azért nem bírtam
otthagyni, mert cuki :))
Buggyos ujjú!! <3<3<3
Ennek nem is igazán az eleje a lényeg...
Hanem a játulja <3 Tudom, giccses egy kicsit,
de imádom a masnikat :D
Egyszerűen odavagyok a szegecses
vállú dolgokért :D
Aaa, ebben minden annyira tetszik, a válla,
szoknyája... Talán felül a csíkos helyett lehetve
valami szín de amúgy <3 
Ezt csak azért vettem, mert még nincs piros
ruhám, megnézem, hogy áll :)
Sima fekete legging, ez is olcsó volt és
nekem nincs rendes
Blézer, gyönyörűséges :)) <3
Szép kabátka :)
Álomkabát!! <3
Ez is gyönyörű álomkabi :)) <3


Remélem, minél előbb megérkeznek, majd beszámolok róla, hogy milyenek :))

8 megjegyzés:

  1. A kabat es a blezer isteni! De ha nem jo a meret, mit csinalaz a ruhakkal?
    Egyebkent nem pont az lenne a lenyeg, hogy megmond, honnan rendelsz?;) engem nagyon erdekelne..

    VálaszTörlés
  2. Hát, ha megmondom, és mindenki megtalálja, akkor elveszítem a vevőimet :D De amúgy nem tudom, mit csinálok velük, ha nem jó... Eladom :D Ezek mind csak S-es méretben vannak, mert a kínaiak nem ismernek más méretezést :D vagyis a blézer meg a kabik M-esek, mindegy, meglátjuk, szerintem előbb mindenképp várd meg, hogy megkapjam, hogy milyen :D

    VálaszTörlés
  3. Igy konnyu, hogy el tudod adni, ha nem jo:) amugy szerintem nem veszitened el a vevoidet, sokan inkabb megveszik dragabban (?) minthogy rendelgessenek, varjanak a csomagra, mert ugy biztos jo a meret is, nincs kockazat.
    En igazabol csak megnezegetnem az oldalt, nem biztos, hogy rendelnek is. Igazabol meg sose rendeltem kulfoldrol semmit.. (csak egyszer csapatostul az asosrol, de az jo volt, minden rendben volt:))

    VálaszTörlés
  4. Hát én ennyi ruhát biztos nem rendelnék "láthatatlanban"...főleg ha van már rossz tapasztalatod.

    Forever21-ről rendeltem már én is és az utolsó 3 ruhadarab közül egy sem lett jó rám:D Úgyhogy azóta hanyagolom a ruha rendelést.

    VálaszTörlés
  5. Igen, ebben igazad van, de mióta én eladok myspacen, meg vaterán, azóta én csak látatlanban vásárolok, még boltban sem próbálok fel semmit. Egy csomó időt spórolok vele :D Általában ránézésre tudom, mi állna jól nekem, de ha néha tévedek, azt eladom, szóval nincs gond, sosem szoktam bukni, ezért merek ilyen bátran rendelni :D

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Én is eladok vaterán,teszveszen,meg régebben myspacen is. De sokszor nem tudom normális áron eladni (csak kevesebbért mint amennyiért vettem), mert vagy folyton jön a csere? (amikor ki van írva h nem cserélek is) kérdés vagy pedig h olcsóbban vennék csak meg.
    Mondjuk gondolom a külföldről rendelt cuccokért kiadnak több pénzt is az emberek.

    VálaszTörlés
  8. www.lelefushi.com

    VálaszTörlés