2010. november 10., szerda

Sminkpalettaaaaaaa

Hát az utóbbi napokban nem voltam túl aktív, volt egy kisebb-nagyobb válságom, úgyhogy nem nagyon volt kedvem írogatni, de most egyelőre minden jó :) ÉS:
MEGJÖTT A 120 SZÍNES SMINK PALETTÁM!!!!!! :DDDDDDDD Hú, annyira örülök :) 24 db-os ecsetkészlet is volt hozzá, olyan finom puhák az ecsetek ^^ Csináltam is vele már egy sminket, amiről raktam képet is :D
Hát, mielőtt megvettem ezt a palettát, nem értettem, hogy egyeseknek mért van több palettájuk. Matte, shimmery, warm colors, stb. minek, ha van egy 120-as? Na, erre a kérdésre most választ kaptam :D Sok olyan szín van benne, amire nincs szükségem, és sok olyan nincs benne, amire pedig lenne :D Úgyhogy ha majd lesz pénzem, benevezek egy matte meg egy warm 88-as palettára is.
Mikor megrendeltem ezt a palettát, megfogadtam, hogy minden gyakorlás és minden alapozás előtt ez lesz az legeslegelső smink, amit megcsinálok:

http://www.youtube.com/watch?v=YAN9DDz-H7o

Úgyhogy meg is csináltam :D Hát, azt gondolom, nem kell mondanom, hogy meg se közelíti az eredetit :D De én azért elégedett vagyok, mert sikerélménynek könyveltem el, hogy egyáltalán olyanra sikerült, amilyenre :) És akkor a képek a tovább után...


Ne kérdezzétek, mért vágok ilyen fejet, mert nem tudom... :D





A félreértések elkerülése végett: én is tudom, hogy a műszempilla egyáltalán nincs jól a helyén :D De most először maradt meg egyáltalán az arcomon, szóval az eddigi bénázásokhoz képest ezt már tök nagy előrelépés ;) Meg szerintem a ragasztóval van a baj, szóval megpróbálom majd valami erősebbel később.

Nagyon élveztem ezt a sminket megcsinálni, mert ez volt életem első "nagyobb" sminkje, amit én csináltam magamnak, és szerintem ahhoz képest nem is lett rossz (és élőben még jobban tetszik nekem :))

Tapasztalatok:
- normális ecsettel sokkkkal könnyebb dolgozni, mint azokkal a kis szar aplikátorokkal, amiket általában a sminkekhez adnak.
- a bal oldalt sokkal nehezebb megcsinálni, mint a jobbat...
- nem tudom, hogy létezik, de ennek a 24 darabos ecsetkészletnek az összes ecsete vékonyított O.o Szóval egy normális fluffy brush sincs benne, amit nem igazán értek...
- egyik legfontosabb tapasztalat: ha két szín össze van mosva, és nem éles vonallal választódik el egymástól, az még egy teljesen közönséges sminket is tök jól kinézővé tesz :))
- lehet, hogy tönkretettem az egyik ecsetet, alapozót kentem vele, mert a csaj is azt csinálta a videóban, de aztán mikor le akartam mosni forró vízzel, nem jött le =/
- sminkelni JÓ! :D

Kinéztem már a holnapi próbámat is, most valami egyszerűbbre gondoltam, szóval ezt találtam ki:
http://www.youtube.com/watch?v=-M42C4UCHs0

De ha tudtok valami jó tutorialt, ami jól állna nekem, azt is szívesen veszem :))

4 megjegyzés:

  1. az ecsetmosással vigyázz! nem a legjobb megoldás forró víz alá tenni, főleg ha még véletlenül rosszul tartottad!

    VálaszTörlés
  2. Csak így tovább, egész ügyes kezdő vagy!:) kicsit talán erős az alsó szemhéjadon lévő türkiz!
    Még egy kérdésem lenne! Rendeltem arról a honlapról ruhát, amelyikről te is (eddig még nem mertem rendelni, de most meghoztad a kedvem:D)és az lenne a kérdésem, hogy megérkezett-e időben és mennyire vagy elégedett velük? Az anyaga jó? Az a hátul masnins kivágású pulcsi már nem volt, de istenien néz ki! Neked jól áll? Mivel méretet nem nagyon tudtam kiválasztani, neked jó volt a méret?
    Köszi:)

    VálaszTörlés
  3. hello
    nekem is 120as van..én egyszerűen nem bírom összegezni hogy minincs benne ami kéne..
    üdv

    VálaszTörlés