2010. november 2., kedd

Smink szerzemények + első nappali sminkecske :)

Mondtam már, hogy elég sok mindent rendeltem mostanában, ma reggel megint jött két csomagocska, pont, mielőtt elindultam volna, még épp annyi időm maradt, hogy kipróbáljam :) Szóval, mivel már legalább a fele megjött a dolgoknak, úgy gondoltam, írok egy postot erről + megmutatom az eredményt, amit ezekkel csináltam :) Folytatásért katt a továbbra!


Akkor kezdjük az "alapoknál" :)

Revlon Color Stay alapozó - Sand Beige


Ebayről rendeltem, azért ezt választottam, mert sok tutorialban hallottam róla, és mindenki azt mondta, hogy a nem high-end termékek közül ez a legjobb (bár hozzáteszem, ez se volt olcsó). Azt mondják, interneten nem szabad alapozót rendelni anélkül, hogy hozzá igazítanád a bőrszínedhez, ami igaz is, de mivel nekem tényleg hullafehér bőröm van, egyszerűen csak kiválasztottam a legvilágosabbat, ami volt és kész :D Jó is lett egyébként, szinte teljesen olyan, mint a bőrszínem, épp annyival sötétebb, hogy úgy tűnjön, mintha nem a Twilightból szalasztottak volna :D Ha értékelnem kéne, akkor 4.5/5, csak azért vesztette el azt a fél pontot, mert egyrészt nehéz kiimádkozni az üvegből, ki kell önteni a kezedre és úgy feltenni, szerintem egy nyomófej sokkal praktikusabb lenne, így nem igazán "kezdő-barát". Másrészt, a szaga valami rémes, kibontottam, beleszagoltam, és komolyan, tömény Baileys szaga volt :DD Aztán miután felvittem az arcomra, poros állagúra száradt, és akkor már jó illata volt :) De ezen kívül nagyon-nagyon bejött, nem lehetett észrevenni, hogy rajtam van, szép és finom selymes lett tőle a bőröm, eltűntette a hibáimat, és ehhez még teljesen természetes hatást is keltett. Én azért ódzkodtam mindig az alapozástól, mert a környezetemben nem túl sok ember sminkeli magát (vagy csak nem tűnik fel), viszont van egy ismerősöm, akinek az arca mindig úgy néz ki az alapozótól, mintha állna rajta a por :D És én ilyet nem akartam, de ezzel teljesen elégedett vagyok :)

Simply Gorgeous Pressed Powder - Fawn


Ez elég olcsó volt, kb. 3 font, szóval nem sokat vártam tőle. Aztán megjött, és teljesen lenyűgözött, na nem azért, mert olyan jó volt használni, hanem mert annyira igényes kis dobozkában jött :DD Tudom, ez hülyeség azért, de nekem olyan sokat számít az is, hogy valami hogy néz ki kívülről, és imádok dolgokat a saját dobozaikban tartani :D A belseje is igényes, az első "emeleten" a púder meg tükör van, a másikon meg a pamacs, és lehet őket váltogatni :) Használni még nem nagyon tudtam, csak korrektort mattítottam vele, a színe jó választás volt, megy az arcszínemhez, azt hittem először, hogy nem is fog kelleni, de kell :D

Rimmel Mousse Blush - Peach Ice Tea


Hát ez sajnos rossz választásnak bizonyult... Mondjuk csak 3 font volt. Azért akartam habos pirosítót, mert azt olvastam, az nappal, ha suliban vagy és sokáig nem érsz rá vele foglalkozni, tovább bírja. Nincs is igazán más baj vele, mint hogy CSILLÁM van benne :@ Rólam tudni kell, hogy két dolgot rühellek nagyon mindenben, de főleg sminkben: a csillámot és a tutti-frutti szagot. Nem vagyok én óvodás :D De már van vevőm rá.

MAC Sheertone Shimmer Blush - Peachtwist


Hát ennél még a kipróbálásig sem jutottam el, mert még azelőtt észrevettem azt, ami a vásárláskor sajnos elkerülte a figyelmemet: csillámpor... Pedig ezt vártam az egyik legjobban, hát elég csalódott voltam. Erre is van már vevőm, szerintem rendelek majd helyette másik színt.

W7 Kohl Eyepencil - Blackest Black


Na, ez a szemceruza NAGYON bejött nekem! Nem gyakran tettem a szememre azelőtt, de hiába volt bármilyen szemceruzám, mindig elkenődött, lefolyt a vízvonalamból és totál igénytelenül nézett ki. Legutóbb egy 2000 Ft-os Astor szemceruzával próbálkoztam, ugyanez történt... És akkor vettem ezt, kemény egy fontért (onnan több mindent rendeltem, úgyhogy még plusz postába se került), ezt felkentem délután, elmentem a Morrisonsba bulizni, és éjfélkor még ugyanolyan állapotában volt, ahogy én azt déltán 5kor feltettem :D Szóval 5/5!

L'Oréal Lash Architect False Lash Effect Mascara - Midnight


Ez igazából egy régi szerzemény, még év eleje körül vettem, de mivel szempillaspirált még nem rendeltem, ezért első körben ezt használom. Nem nagyon szeretem amúgy, összemaszatolja a szempilláimat és túl sok festéket visz fel, minden összeragad tőle és utána leszedni se lehet. Nem nehéz úgy vastag szempillákat csinálni, hogy összeragasztja őket csomókba :D Szóval a következő beruházásom valószínűleg egy jóféle szempillaspirál lesz majd... Abból hajlandó lennék drágát venni, mert nekem annyira nincsenek szempilláim, hogy tényleg csak a csoda segíthet :D

Mary Quant rúzs - Peach Promise


Nem igazán jött be, nagyon furcsa hatása van a bőrömhöz képest ennek a rózsaszínes-narancssárgás színnek, nem tetszik magamon. De ezt is eladtam már :)

MAC Monogram Status Symbol rúzs


Hát ez is egy nagy mellélövés volt :( Na nem azért, mert ne lenne jó a rúzs. Egyszerűen meseszép. Gyönyörű. Fantasztikus színe van. De sajnos többet nemigen tudok kezdeni vele, mint hogy nézem :D Nekem egyszerűen nem állnak jól a rúzsok, ezt akkor is tudtam, mikor megvettem ezt, de annyira megbabonázott a színe, hogy akartam akartam akartam. Hát most tanultam belőle :D

MAC Lipglass - Oyster Girl


Ez a szájfény viszont teljes telitalálat :) Nagyon jól áll nekem a színe, és fantasztikusan jó minősége van :D Az eddigi szájfények mind ilyen undorító rágószerű csomókká csomósodtak a számon, valszeg azért, mert nagyon száraz a szám, úgyhogy nem is használtam őket, de ez a szájfény tényleg fantasztikus :) 5/5! Az elnevezést viszont nem igazán értem :D Azt hittem, valami nagyon menő dolgot jelent, aztán megnéztem a szótárban, hát, az "osztriga lány" nem annyira menő :D

Műszempilla Hongkongból


20 pár műszempillát rendeltem összesen kb. 1000 Ft-ért, úgyhogy nem számítottam valami nagy minőségre :) Ma kaptam kézhez őket, a csomagolás meglepően igényes, már megkedveltem tőle az egészet, bár a szempillák ettől még nem lettek igényesebbek :) Ahogy vártam, nem valami nagy minőség, de úgy voltam vele, ennyiért még akkor is megvennék 20 pár műszempillát, ha cárnára ragasztott fogpiszkálók lennének :D Úgy terveztem, az első 10 párt feláldozom a kísérletezgetés oltárán, de ahogy a mai első próbálhozásomat elnéztem, lehet az 20 is :D Majd a februári bálra rendelek magamnak valami jobb minőségűt, addig meg megtanulom, hogy kell feltenni :)

Egyelőre ennyi, ami nálam van, ha a másik fele a dolgoknak is megérkezik, akkor azokról is írok majd :) És itt a mai sminkem, amit összedobtam a suliba, semmi extra, csak kipróbáltam az alapozót, + szemceruza, szempillaspirál, szájfény és pirosító. Ja, és akinek van ötlete, hogy hogy lehet elfedni azt a csúnya zöld eret, ami látszik a homlokomon, azt szívesen veszem :) (Csak azért nézek ki úgy, mint aki szenved, mert a szemembe sütött a nap.)

6 megjegyzés:

  1. A muszempilla jo vasar volt:) honnan rendelted oket? Mennyi hongkongbol a postakoltseg?
    A sminked olyan mintha nem is lenne rajtad:) szerintem korrektorral eltuntetheted azt a csunya kis erecsket

    VálaszTörlés
  2. az eret azzal a korrektorral/alapozóval, amit vettél simán el tudod tüntetni:)
    amúgymeg tessék odafigyelni..ha vminek az a neve h SHIMMER akkor vszeg csillog:)mázli h el tudod adni és nem leszel tele már az elején olyasmivel, amit nem használsz:D

    VálaszTörlés
  3. Ebayről vettem azt is :) 1000 Ft-ban a posta is benne volt :D Mondjuk ez még így is semmi a szempillagöndörítőhöz képest, ami postával együtt kemény egy font volt :P

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nem tudom, hogy válaszolni fogsz-e erre e kérdésemre, és nem is közvetlenül ehhez a bejegyzésedhez kapcsolódik...

    De megmondanád,hogy milyen néven árulsz a vaterán? Hátha megcsípnék valami jó kis cuccot, amit árulsz.

    Bár abban sem vagyok biztos, hogy a vaterán árulod őket. De valahonnan ez rémlik.

    Előre is köszönöm! És remélem tudsz ebben segíteni:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nincs válasz link, úgyhogy remélem, így is megkapod :) vaterán csidori néven árulok, most épp nem nagyon, mert nagyon durvák a vizsgák, de kb. pénteken felpakolászom majd a cuccaimat megint. de amúgy myspacen szoktam, www.myspace.com/eladoxxx :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a választ! Pénteken meg is nézem majd:)
    Szép estét!

    VálaszTörlés