2010. november 4., csütörtök

Tegnapi nagybevásárlás :)

Jó, lehet, hogy a nagy egy kicsit erős kifejezés, mindenesetre tegnap megvettem a még hiányzó kellékeimet (főleg arcápoló és hajápoló cuccokat), most már szinte minden megvan a kezdő sminkkészletembe (illetve meg lesz, ha megérkezik a többi cucc is). Már csak egy kisebb beruházásom lesz decemberben, azokból, amik még hiányoznak.


És akkor a tegnapi szerzeményeim, amikre hosszú távon nagyon kíváncsi leszek, a tovább után :)



Először Rossmannba mentem, mert hozzánk az van közel, vettem egy csomó arcápolós cuccot. Nekem alapvetően nem nagyon vannak bőrhibáim, tulajdonképpen egész szerencsésnek is mondhatnám magam, de én mégse vagyok egészen elégedett. Nincsenek nem bőrszínű elváltozások az arcomon (vagyis hát, igazából az egész arcomon nincs semmi, aminek egyáltalán van színe), de az orcáimnak van egy furcsa textúrája, mintha apró, bőrszínű pattanásaim lennének és nem tudom, ez miért van. Másrész az orromon rengeteg mitesszer van, ami elég csúnya... Szóval kíváncsi leszek, mennyire jönnek majd be nekem ezek a szerek, majd ha elég idő eltelik, írok egy bejegyzést, hogy mit tapasztaltam :)

Rival de Loop Clean & Care szemfesték lemosó


Micsoda hülyeség már, külön szemfesték lemosó? :D De nem rossz egyébként, jól leszedi a szemfestéket és nem csípi a szemem, úgyhogy maradhat :P Viszont amit nem értek, hogy iszonyúan zsíros lesz tőle a szemhéjam, de komolyan, annyira, mintha rákentem volna egy doboz libazsírt... Az normális? Mondjuk ha utána lemosom arclemosóval, akkor jobb egy fokkal, de elég kellemetlen érzés.

Synergen bőrradír


Ezt Áronnál próbáltam ki, mert ő nagyon szereti a mindenféle arctisztítókat, és nagyon bejött, selymes és puha lett tőle a bőröm, szóval nem is nézegettem másik után, rögtön ezt dobtam be a kosárba :)

Synergen Hydrocreme hidratálókrém


Hidratáló krémet mindenképp szerettem volna venni, és gondoltam, ha már így bejött ez a márka, akkor ezt is kipróbálom belőle :) Amúgy jó, szeretem, és nagyon fincsi az illata, de nem hiszem, hogy ez smink alá is alkalmas lenne, mert elég sokáig krémes érzésű még tőle az arcom.

Clean&Clear Blackhead Cleanser tonik


Ez eléggé megtetszett nekem, gondoltam, kipróbálom, hátha tényleg eltűnteti a mitesszereket :) Mondjuk már 2 napja használom, és még mindig tele az orrom velük (pedig azt írja, egy használat után látszik az eredmény :DD), de én türelmes vagyok :) Amúgy ciki nem ciki, én először azt hittem, a blackheads négereket jelent :DD És nem értettem, mért akarják egy csomó make-up videóban eltávolítani a négereket :DDD

Escence 3 in 1 korrektor


Ha már ott voltam a Rossmannban, bedobtam a kosárba egy Escence korrektort is, amiről Magdi blogjában olvastam, tényleg nagyon bejön :) Úgy eltűnteni a szemem alatti karikákat, hogy öröm nézni :D

Aztán ezután átmentem a fodrász kellékeshez, hogy nézzek magamnak pakolást és göndörítő krémet, amiről szintén Magdi blogjában olvastam. A pakolást már rég meg akartam venni, csak kiment a fejemből, a göndörítő krémről viszont még csak most hallottam, és mivel alapból hullámos de elég kezelhetetlen is a hajam, gondoltam, kipróbálom mindkettőt.

Kallos Latte tejes kivonatú hajpakolás


Hát ez NAGYON bejött nekem! Igaz, nem ezt kerestem, de a másik nem volt ebben a boltban, ez kicsit kisebb kiszerelés, mint a másik, de annyival kevesebbe is kerül, ez az "aprócska kis" tégely összesen 670 ftomba került :D 30 percig kell a hajon hagyni, hát az valami csoda volt, mikor lemostam :D Szóval csak ajánlani tudom :) Egyetlen problémám vele, hogy nekem nem tetszik a szaga, bár a macskáim odavoltak érte, meg akarták enni :D

Liding Control Curl göndörítő krém


Ez már kicsit drágább volt, kb. 2500 Ft, de egyébként nem rossz. Rákentem a hajamra és hagytam magától megszáradni, nem lett a legjobb, de szerintem diffúzoros hajszárítóval többet ki lehetne hozni belőle. Viszont este úgy mentem ifire, hogy a pakolást is megcsináltam, meg ezzel is bekentem a hajam, és mindenki ámuldozott, hogy mennyire jó a hajam :D Az egyik lány másnap el is ment ugyanahhoz a fodrászkellékeshez, és megvette a pakolást :D Szóval összességében bejött nekem mindkét cucc, csak azt nem tudom, hogy éjszakára mit lehetne kezdeni a hajammal, mert másnapra elalszom a hullámokat, és akkor már nem lehet vele semmit kezdeni :(

Hát mostanra ennyi, de ezzel az egésszel így is 6500 Ft-ra jöttem ki, ami szerintem nagyon jó! Még egy-két apróság hiányzik, és teljes lesz a "kezdő-készletem", csak egyelőre pénzt is szerezni kéne valahonnan :)

11 megjegyzés:

  1. A clean and Clear szerintem nem volt jo valasztas, de hatha neked bejon.
    A szemfestek lemosot meg azert talaltak ki kulon, mert ez pl vizallohoz valo, szerintem, mivel ketfazisu. Ezert is zsirosabb, hogy biztos leszedje a vizallo festeket.

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, hogy abba hagytad a másik blogot, de lehet, ez rád nézve sokkal inkább pozitív, úgyhogy örülök neked!:)
    Szóval az én hajam is hullámos (sajnos nem göndör, vagy egyenes) és ma reggel hiába vasaltam 201 percig (akkor tök egyenes lett), mire fél óra múlva beértem a munkahelyemre, megint felugrott!:( Pedig süt a nap, sehol egy esőfelhő!!!! Te hogy kezeled a hullámos hajad? Én azon gondolkodom már, hogy levágatom rövidre, mert azt könnyebb vasalni!:( A diffúzort meg a hajgöndörítőket azért nem szeretem, mert másnapra irtó szarul elalszom a hullámokat! Minden nap meg nincs kedvem hajat mosni! Ráadásul edzés után időm se nagyon meg lehetőségem se nagyon van a hajammal foglalkozni, szóval valami JÓ tippet hosszú, hullámos hajra, elfogadnék!:)

    VálaszTörlés
  3. Azt a Rival de loop szemfestéklemosót nem ajánlanám.Nekem konkrétan vörösre irritálta a szemem,nagyon zsíros a bőrön és nem is szedi le maradéktalanul a sminket.
    Én most az Oriflame 3in1 sminklemosóját használom és meg vagyok vele elégedve. (a zöld flakonos)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is van ez a Rival de loop szemfesték lemosó, de nem szeretem:/ pont azért mert nagyon olajos lesz utána.

    VálaszTörlés
  5. Most néztem meg a tükörben, hogy tele van az arcom apró, kiütés szerű pattanásokkal, nem nagyon látványos, de szerintem valamelyik kenceficét nem nagyon kedveli a bőröm. ami azért fura, mert eddig soha semmit nem használtam, nem voltak pattanásaim, most hirtelen lesznek, amikor elkezdek bőrápolni? :D

    VálaszTörlés
  6. Hát némelyik többet árt mint használ.
    Csak a termék összetevőit elolvasva és utánanézve is egyértelmű hogy nem túl természetesek...

    VálaszTörlés
  7. hát ez sajnos így van:S nekem is volt amitől kijöttek rajtam kiütések / több pattanás szerűm lett mint volt...

    VálaszTörlés
  8. én a Clean & Clear sminkelmosójától lettem régebben pattanásos

    a rival de loop sminklemosó szerintem szuper, a vízálló szempillaspirált eltávolítására nekem eddig csak a kétfázisú lemosók váltak be. ezek nem víz, hanem olaj alapúak, úgyhogy nem szerencsés a szemeden kívül máshová kenni (nem véletlenül hívják szemfesték lemosónak). az olajos érzés pedig egyszerűen megszüntethető, ha leöblíted sima vízzel, és szárazra törlöd. Ha nem használsz vízálló sminket, akkor teljesen felesleges ilyen lemosót használnod, elég egy könnyedebb, víz bázisú

    VálaszTörlés
  9. Az olaj alapú lemosót nem tudod "leöblíteni sima vízzel",pontosan azért mert OLAJ alapú.

    VálaszTörlés
  10. Igen, de én már kitaláltam a megoldást, illetve adta magát a dolog, ha utána arclemosóval vagy törlőkendővel áttörlöm az arcom, akkor teljesen elmúlik az olajosság, és így szerintem már nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  11. bogi.floricienta: "leöblíted sima vízzel, és szárazra törlöd" maga a víz valóban nem hozza le, de utána a törölköző csodákra képes ;) persze nem kötelező ezt használni, nekem mondjuk igen, mivel más nem vált be a vízálló spirálra. evvan.

    VálaszTörlés