2010. december 13., hétfő

Színházi smink

Sziasztok!

Most nézem, több, mint egy hónapja volt az utolsó bejegyzés... Hát erre kivételesen tényleg nyomós okom volt, történt egy elég rossz dolog az életemben, ami elvette a kedvemet mindentől, de az élet megy tovább, szóval most elvagyok, és folytatni akarom a blogot is. Úgyis annyi mindent rendeltem már össze azóta, hogy muszáj róluk postokat csinálnom :)

Vettem egy adag NYX és még 1-2 más márkájú sminket a Cherry Culture oldarról, azoknak fogok majd egy hosszabb postot szentelni, amint túl vagyok ezen a héten - 6 zh, eddig ma egyet abszolváltam, 5 még hátravan, mindez csütörtökig... Ezen kívül elkezdtem Avonozni is, és már csomó dolgot rendeltem magamnak, teljesen odáig vagyok értük :) Azokról majd egyesével szeretnék írni, véleménnyel, esetleg próbával együtt.

Tegnap este voltam színházban, megnéztük a Tortúrát a Karinthyban, nagyon jó darab, ajánlom mindenkinek :) És akkor már kapva kaptam az alkalmon, hogy valami sminket összedobjak, úgyhogy részletek és képek a tovább után :)







A szememhez NYX színeket használtam, az egyik egy világosrózsaszínes pigment, a másik egy sötétbarna árnyalat a Smoky Eyes palettából. Olyan sminket szerettem volna, ahol az alja világos, és a mélyítővonal felett sötét, az annyira szép, de nekem egyszerűen nem sikerül megcsinálni :@ Lehet, hogy túl kicsi a szemhéjam és azért, nem tudom... De azért így is szép volt. W7 fekete szemceruzával húztam ki felül, és NYX Doll Eye szempillaspirállal a szempilláimat.

Ami újítás volt ennél a sminknél, és amire magamtól soha nem gondoltam volna, az az alapozás volt. Mindig problémám volt ezzel az alapozóval (Revlon ColorStay), hogy túl erős, nagyon porózus lesz az arcomon, és bár szép fedést ad, de nekem túl sok, mert csak apró bőrhibákat kell eltűntetnem, ez meg egy rendes alkalmi smink alá is elég lenne. És akkor tegnap néztem egy videót, egy csaj beszélt arról, hogy tűnteti el a bőrhibáit, és ő úgy csinálta, hogy a kezén összekeverte az alapozót és a hidratálókrémet, és úgy vitte fel az arcára. Először elég szkeptikus voltam a dolgot illetően, mert hülyeségnek tűnt, de aztán kipróbáltam, és nagyon pozitívan csalódtam! Egyrészt sokkal lájtosabb rétegű lett az alapozó, nem tűnt annyira soknak, mert feleakkora mennyiséget tudtam felvinni az arcomra a hidratáló miatt. Ezen kívül nagyon könnyű volt felvinni, egyenletes lett és nagyon nagyon természetes! Nekem pont tökéletes a bőröm rossz textúrájához, szóval meg voltam elégedve a dologgal :)

Azt is egy ilyen videóból vettem, hogy az arcomra nem sima pirosítót tettem, hanem először bronzosítót, és arra egy nagyon rózsaszín pirosítót, annak is nagyon jó színe lett így. Ezen kívül még tettem fel Avon barnító- meg highlighter gyöngyöket, és a számra a MAC szájfényemet.

Élőben persze jobb volt, de egész jól visszaadja a kép is. Ja, és a tegnap este tanulsága: ne sminkeld ki magad, ha meg vagy fázva, mert az előadás végére lekönnyezed az egészet! :D

3 megjegyzés:

  1. most ez lehet hogy fura, hogy nekem most esik le, de Te regi im forumos vagy? :D
    amugy a sminkeddel kapcsolatban egy tanacsom lenne: hasznalj szemhejpuder alapozot mert ahogy latom, "szetfolyt" a szemeden a festek, es ugy szebb lesz.

    VálaszTörlés
  2. aha, im-netes voltam :P de azt hittem, tudod :D ashley olsen :D lol.
    amúgy használok szemhéjalapozót, azért volt elkenve, mert folyamatosan könnyeztem :) vagyis hát a szín simán csak azért, mert béna vagyok :D

    VálaszTörlés